Hello 2010! you look HOT! i hope u always look HOTTER than 2009..please be J 2009! :D
New year will always related with resolution ait?i juz have a few resolution! the main is time and money management..and the rest is a secret! bukan apa kalau semua tahu azam baru kan macam tak best nak buat..let others see the differences and feel it...its much better than tell others everything u want to do but end up you do nothing..dat's embarrassing!ish sekarang i da pandai secret2 simpan dalam hati..awwww!
New semester has begin! the lecturers so far semuanya ok! biasa lah kan strict lect..bagus juga tak de lah malas nk buat keje..sure gelabah buat and submit on time..huhu i have strong determination for this semester..I hope I can avoid all the remeh problem move ke tepi or campak dalam longkang je la..kena pandai divide between study and personal thingy..i've done not so great last year but thiz year I hope I can pay it back! *ok da bole dengar lagu nas-i can* ...
Menjadi atau tak azam ku ini..kita tunggu konklusi 2010*kalau panjang umur*
note: Ouh i juz hate the class shecdule..its drain my energy!
ok bye.
No comments:
Post a Comment